Sunday, April 29, 2007

BAHANA BANGSAWAN

Masa aku, bapak teater P.P, Husin Tak BAi, Gaban lepek2 dekat kedai depan panggung P.ramlee, kami dikejutka dengan kedatangan seorang Purbawara BAngsawan P.P (titik pinang ku titik) dengan berkaki empat.
Tanpa diduga oleh kami semua, ramai org yang datang dan nampak begitu mendapat sambutan untuk berlakon termasuk PPLT juga hadir dan dapat HEROIN dari Bollywood.
Bapak Teater P.P dengan sopan mengadap sembah, menyusun jari mengucup tangan sebelum keluar ke kedai semula dan sambung mengutuk.
Apa- apa pun semangat juang yang ditunjuk oleh Purbawara Bangsawan harus dipuji kerana ingin terus berjuang untuk menghidupkan Bangsawan walaupun dirinya ibarat 'reput menanti hancur'.

5 comments:

Butaseni@Wan Raja said...

aku tetap memperjuangkan bapak ikan ku huhuhu

kerisLekuk7 said...

tak leh buat apa dah......
nak 'up' pun susah...

tegezoot said...

cak ding! cak ding! dan cak ding! semua kena histeria!!!

Butaseni@Wan Raja said...

titik pinangku titik....

artisticklytouch said...

Alhamdulillah aku dah jauh.... Kerajaan Negeri bagi 70 ribu!!! mana lagi 20 ribu!!! depa makan duit saya. Siam-siam saya mai sini pakai duit saya..

*aku kerasukkan - tak keluar lagi...tak keluar lagi...