Monday, April 30, 2007

WAHAI KOSORTIUM.........

Ada maslah yang baru aku terfikir , terlintas dan menusuk - nusuk di benak fikiran ku....yang mungkin tak dapat aku selesaikan jika ianya betul - betul berlaku.
Jadi sebelum apa - apa terjadi aku mengharapkan bantuan daripada Kosortium yang ada untuk membantu..................
Begini wahai Kosortium, sekiranya aku di terima untuk berkerja di jabatan yang baru, maka aku akan di panggil bertugas pada pertengahan bulan enam.
Sesudah itu aku terpaksa meninggalkan Latihan dan juga Show 'baju emas sang maharaja' sekali gus meninggalkan Festival Teater Negeri 2007............bertapa sedihnya aku....
Sekiranya aku tiada rezeki untuk jawatan baru aku, semestinya aku akan menjadi tokey panggung lagi.........

Fikir-fikirkan/renung-renunglah tiada suatu yang mustahil untuk di capai......

No comments: